ترازوی آزمایشگاهی
ترازو
درباره وبلاگ


دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما با ایجاد وبلاگ ترازو آزمایشگاهی سعی در معرفی ترازو های آزمایشگاهی و ترازو های دیجیتال دارد شماره تماس : 66919621 -021 | 66919620 -021 | 66919619-021
نويسندگان
یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, :: 11:20 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی فوق دارای استاندارد جهانی می باشد و در صنعت ترازوی آزمایشگاهی، AND برترین برند است ، تعمیرات ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND به مدت 12 ماه گارانتی شده و خدمات پس از فروش ترازو 10 سال تضمین است ، دستگاه ساخت کشور ژاپن می باشد که در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد ، ترازوی AND به دلیل تولید ترازو آزمایشگاهی استاندارد و دقیق سالیانه تعداد زیادی از دستگاه های تولیدی را به اکثر کشور های جهان صادر می نماید و شناخته شده ترین برند در صنعت ترازوی دیجیتالی آزمایشگاهی است .
ترازوی AND مدل GR دارای دقت فوق العاده 0.00001 گرم می باشد که به ترازوی 5 صفر نیز معرفی می گردد که تنها در آزمایشگاه ها قابل استفاده است ، محفظه توزین که بر روی بدنه ی ترازو سوار است امکان جدا شدن از بدنه را دارد و درب های محفظه به صورت کشویی باز می شوند و کاربری بسیار ساده ای دارد .
کالیبره ی ترازوی آزمایشگاهی به صورت کاملا اتوماتیک می باشد و زمان روشن شدن ، ترازو به صورت اتوماتیک کالیبره ی استاندارد می گردد .
زمان خرید ترازوی آزمایشگاهی AND توجه کامل را داشته باشید زیرا به دلیل قیمت ترازو که در قیاس نمونه های دیگر بسیار بالا است موجب شده است تا افراد سود جو نمونه های تقلبی بی کیفیت و چینی این ترازو را با شبیه سازی به نمونه ی اصلی و ژاپنی به فروش برسانند که از فروش ترازو سود گزافی می برند .
قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND بالا است زیرا پک این دستگاه کاملا ژاپنی و وارداتی می باشد و با بهترین مواد و رعایت استاندارد های جهانی تولید گردبده است .
پس از خرید برای تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND در زمان گارانتی با نمایندگی ترازوی AND ( دیجی اسکال ) تماس حاصل نمایید زیرا با دستکاری افراد غیر مجاز خارج از نمایندگی ، گارانتی فاقد اعتبار می گردد .
تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی AND را به افراد مجرب و آموزش دیده در مرکز خدمات دیجی اسکال بسپارید تا خدمات انجام شده توسط این مرکز با گارانتی تعمیرات عرضه گردددفترچه راهنمای ترازوی پند مدل PX7500 در جهت رفاه حال کاربران ترازو تهیه شده است ، ترازوی پند برای جلب رضایت مشتریان و سرویس دهی درست به کاربران برای هر ترازوی دیجیتال تولید شده دفترچه راهنمای استفاده از ترازو و راهنمای تعمیر ترازو توسط کاربر قرار داده است .

 مشخصات کلی ترازوی  آزمایشگاهی AND مدل GR :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GR ساخت ژاپن توسط کمپانی AND است ، دستگاه به دلیل حساسیت بالا در توزین و کاربری آزمایشگاهی به ترازو آزمایشگاهی معرفی گردیده است ، محفظه توزین ترازوی آزمایشگاهی به مستطیل شیشه ای که از قسمت بالای محفظه امکان ورود مواد به کفه ی توزین وجود دارد .
ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GR :
    ترازوی AND ساخت ژاپن با استاندارد های معتبر جهانی
    کالیبراسیون فول دیجیتال ( تمام اتوماتیک )
    ترازوی دقیق AND دارای عملیات سنجش دقیق ACAL
    کیبرد ترازو و صفحه نمایشگر ضد آب و غبار
    درب های شفاف با دسترسی آسان
    اجرای تنظیم محیط به صورت اتوماتیک
    اجرای فرمان های برنامه ی GLP
    قلاب زیرین استاندارد ( امکان توزین از زیر ترازو )
    حالت های متفاوت و چندگانه ی توزین
    ترازوی AND دارای محافظه ی توزین بزرگ و سینی کوچک وزن کشی
    اجرای اطلاعات حافظه ی ترازو
    امکان اتصال ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND به کامپیوتر و چاپگر جانبی
    پورت اتصال ترازو به کامپیوتر سریالی می باشد
    سی دی نرم افزار ویندوز در پک خرید ترازوی آزمایشگاهی AND

 مدل ترازوی آزمایشگاهی AND ظرفیت   حساسیت در توزین  ابعاد کفه ی ترازو
 GR 202  42 گرم  0.00001 گرم  Ø 85 mm

ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GR در ظرفیت ها و حساسیت های توزین زیر نیز موجود است .


 مدل ترازوی آزمایشگاهی AND  ظرفیت توزین  حساسیت در خطا  ابعاد کفه ی ترازو
GR 120  120 گرم  0.0001 گرم  Ø 85 mm
GR 210  210 گرم  0.0001 گرم  Ø 85 mm
GR 310  310 گرم  0.0001 گرم  Ø 85 mm

 

 

یک شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 11:38 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی معرفی شده در گروه ترازوهای حساس قرار گرفته است که به دلیل دقت بالا قابل استفاده در طلا فروشی ها به عنوان ترازوی زرگری می باشد ، قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND نسبت به نمونه های دیگر بالا تر می باشد در صورتی که در قیاس کیفیت ترازوی دیجیتال AND برترین محصولات را در جهان ارائه می دهد .
ترازوهای AND در جهان کاملا شناخته شده و دارای استاندارد معتبر جهانی می باشند ، در صنعت ترازو آزمایشگاهی محصولات این شرکت به عنوان برترین و با کیفیت ترین ترازو معرفی گردیده است و با توجه به صادرات ترازو AND به تمام دنیا به سهولت می توان دریافت که  طرفداران این ترازوی دیجیتال در تمام دنیا وجود دارند که این نکته خود معرف کیفیت ترازوی دیجیتال AND است .
نکته ی قابل توجهی در خرید ترازوی آزمایشگاهی AND است که باید حتما زمان خرید رعایت گردد ، از آنجایی که قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND نسبت به نمونه های دیگر بسیار بالا می باشد از این رو افراد سود جو با معرفی ترازو چینی تحت عنوان ترازوی ژاپنی سود چشمگیری دریافت می نمایند و متاسفانه این روند رو به افزایش می باشد .
پس از خرید ترازوی AND برای استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید ، دیجی اسکال نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی AND می باشد و محصول را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید  قیمت ترازو یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازوی دیجیتال است .

 مشخصات کلی ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HL :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HL ساخت ژاپن توسط کمپانی AND می باشد ، ترازو دارای کفه ی توزین گرد و استیل بوده و ظاهر ترازوی آزمایشگاهی با ساختاری کاملا نیرومند است ، ترازوی دیجیتال AND دارای 12 ماه گارانتی می باشد .
 ویژگی های ترازو آزمایشگاهی AND مدل HL :
    ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن با استاندارد های معتبر جهانی
    امکان دید واضح از زوایای مختلف
    کالیبراسیون کاملا دیجیتال
    ترازوی AND دارای امکان stand by جهت ذخیره ی بیشتر باتری و استفاده ی کمتر از برق
    امکان جا به جایی ترازوی دیجیتالی با باتری 6AA
    جا به جایی آسان ترازوی دیجیتال
    هشدار دهنده ی مقدار انرژی باتری ترازو BATLOW
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده ی استاندارد
    کیبرد عملیاتی روشن و خاموش ، صفر کننده ی توزین 
    دقت ترازو بسیار فوق العاد در توزین
    قابل استفاده در طلا فروشی ها با عنوان ترازوی زرگری
    قابل استفاده در آزمایشگاه ها با عنوان ترازوی آزمایشگاهی
    قابل استفاده در فروشگاه ها با عنوان ترازوی گرمی 
    نمایشگر lcd با وضوح کامل
    صفحه ی کیبرد ترازو با امکان تعویض
    تلق نمایشگر قابل تعویض
    ترازوی آزمایشگاهی دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال است

مدل ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی  ظرفیت توزین    حساسیت در توزین  ابعاد کفه ی توزین 
 hl - 100  100 گرم  0/01 گرم Ø 85 mm
 135 × 136 سانتی متر

 

  

دو شنبه 10 آذر 1390برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : مینا نیکنام

قیمت انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در دیجی اسکال در تمامی مدل ها ذکر شده است و قیمت ترازوی آزمایشگاهی کاملا به روز و بر حسب تعرفه ی کارخانه ی تولید ثبت و رائه می گردد ، خرید ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی از مرکز دیجی اسکال با گارانتی معتبر ارائه می گردد و دیجی اسکال نمایندگی مستقیم تمامی برند های ذکر شده می باشد و همراه با پرسنل با تجربه تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیرات ترازو آزمایشگاهی شناخته شده است ، دیجی اسکال تنهاترین مرکز دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که کسب و کار خود را کاملا قانونی با گارانتی 7 روز تعویض در صورت معیوب بودن ترازوی دیجیتال فروخته شده نموده است .

تمامی قیمت ها کاملا به روز ثب شده است و خرید ترازو از دیجی اسکال همراه با تضمین اصلی بودن کالا و گارانتی معتبر هر ترازو است ، با دریافت مشاوره در زمینه ی خرید در تمامی زمینه های ترازو آزمایشگاهی و یا گرمی موفقیت انتخاب خود را افزایش دهید .

 

یک شنبه 14 دی 1389برچسب:, :: 14:16 :: نويسنده : مینا نیکنام

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

 

 

 

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: